Franczyza w Polsce – co oferuje Soup Culture?

December 27, 2021

Co trzeba o niej wiedzieć? Dlaczego warto wybrać tę franczyzę? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania!

Współpraca na zasadach franczyzy jest już w Polsce bardzo popularna i wciąż zyskuje nowe grono zainteresowanych. Nic dziwnego. Dynamiczne zmiany na rynku spowodowane pandemią i karuzelą obostrzeń upewniają potencjalnych franczyzobiorców, że warto zaufać już znanej i rozpoznawalnej marce. Ugruntowanie pozycji nowego biznesu gastronomicznego w tym okresie to niebywale trudne zadanie i często mimo świetnego konceptu, niestabilny jeszcze brand upada w krótkim czasie.

Jednym ze sposobów, by otworzyć własny biznes jest właśnie zakup pakietu franczyzowego. Dostępnych jest bardzo dużo modeli, od tych dających tylko poczucie samodzielności, po oferujących pełną swobodę w działaniu. Form pośrednich mamy dziesiątki.

Czym wyróżnia się franczyza Soup Culture?

Franczyza Soup Culture wyróżnia się kilkoma cechami, których połączenie daje szansę na sukces. Czy go osiągniesz – zależy jednak od Ciebie.
1. Nie obiecujemy nierealnego – wszystkie informacje, które od nas uzyskasz są poparte doświadczeniem.
2. Mamy międzynarodowe doświadczenie – sieć franczyzowa Soup Culture jest obecna w wielu miejscach na świecie, dzięki czemu działamy ze współpracownikami z wielu krajów. Jednocześnie nie jesteśmy wielką machiną korporacyjną. Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, a Soup Culture w Polsce jest o tyle szczególne, że zarządzamy marką na miejscu i mamy w Warszawie produkcję pieców dla wszystkich lokali Soup Culture, ale nie prowadzimy franczyzobiorców zagranicznych, to rola głównego biura w Kijowie. Dzięki temu oferujemy bezpośredni kontakt i wysoki poziom znajomości rynku i trendów krajowych.
3. Jesteśmy innowacyjni i ekologiczni – jako pierwsi na świecie zaproponowaliśmy franczyzobiorcom możliwość produkcji jadalnych naczyń w obecności klientów, co zapewnia przewagę konkurencyjną. Tylko w Soup Culture zamówisz wege posiłek w wypieczonym przed chwilą jadalnym kubku. Samodzielnie stworzyliśmy tę technologię.
4. Cenimy sobie Twoją niezależność – wspieramy Cię w całym procesie przygotowania lokalu i podczas jego prowadzenia. Nasze działania wynikają z misji, którą mamy i za którą kochają nas klienci. Na wszystkie propozycje w jej ramach jesteśmy otwarci, bo uwielbiamy inicjatywy franczyzobiorców. Chcemy, byście rozwijali się razem z nami, bo Twój sukces, to przecież sukces całego Soup Culture 🙂
5. Naprawdę jesteś właścicielką/em swojego lokalu – dajemy dużo swobody i decyzyjność na każdym etapie współpracy. Nie narzucamy lokalizacji, cotygodniowej karty menu i wielu innych. Wszystkie zasady wynikają z troski o rozwój lokali franczyzowych. To jest też jednak ważny sygnał, że jako franczyzobiorca Soup Culture musisz się zaangażować. Bez tego powodzenia nie będzie. Franczyza to nie jest gotowy przepis na sukces, tylko narzędzie, które dobrze wykorzystane może go szybciej i łatwiej zapewnić lub w ogóle umożliwić.
6. Nasza marka jest darzona zaufaniem – jesteśmy rozpoznawalni i oferujemy doceniany przez gości produkt.
7. Mamy na swoim koncie porażki – a te doświadczenia pomagają zapobiegać innym błędom i polepszają perspektywę.

Chcesz poznać dokładną ofertę?

Jeśli Cię zainteresowaliśmy:
możesz zostawić nam w formularzu kontakt do siebie, a odezwiemy się i przekażemy już konkretne szczegóły. (<- kliknij)

Zapraszamy do współpracy!

Jeśli spodobał Ci się artykuł, możesz podzielić się nim ze swoimi znajomymi: